Obchodní CRM

Chcete sjednotit veškerou obchodní dokumentaci vaší společnosti? V rámci modulu Obchodní CRM pro portál Microsoft SharePoint budete mít veškeré dokumenty od prvotních nabídek, e-mailové komunikace až po finální smlouvy na jednom místě.
 
Modul Obchodní CRM pro portály Microsoft Sharepoint jsme vyvinuli za cílem sjednocení kompletní obchodní agendy do jednoho virtuálního prostoru. V rámci tohoto modulu je možné vytvořit kompletní databází zákazníků nebo potenciálních zájemců a na ně následně navázat i archivaci nabídek, smluv, e-mailové komunikace nebo zápisů z telefonátů či obchodních jednání.
 
Součástí modulu jsou také workflow pro procesy schvalování nabídek, připomínkování nebo archivaci revizí jednotlivých dokumentů. Následně je možné také využívat workflow pro schvalování smluv, zasílání nadřízenému k oponentuře a další.
V rámci modulu je následně možné i generovat analýzy za jednotlivé řidiče, konkrétní vozidla, cisterny apod. Mezi další funkcionality patří také zobrazení přehledů aktuálních přesunů materiálu.
 
Modul Logistika také nabízí možnost napojení na ERP systém a následnou synchronizaci dat.
 
Podívejte se, jak modul vypadá:
 
 

 

  • Cena: na dotaz
  • Hlavní funkcionality:
    • Evidence nabídek
    • Evidence smluv
    • Shvalovací procesy
    • Archivace verzí
  • Kompatibilita:
    • SharePoint 2013 Foundation
    • SharePoint 2013 Server

 

 

 

 

 

 

 

 

Máte zájem o tento modul? Kontaktujte nás.

Nezávazná poptávka