PINYA CRM

 

Potřebujete pro svůj obchodní tým jednoduchý nástroj, který se
postará o evidenci zákazníků, obchodních aktivit a nabídne i kalendář?

 

Cloudové CRM dostupné odkudkoliv!

Přehledné uživatelské rozhraní
Dostupné odkudkoliv
Optimalizováno pro mobilní zařízení
Bez nároků na vlastní HW vybavení

Jak to funguje?

Zadávání výkonů, schůzek, smluv atd.
Upload dokumentů (smlouvy, nabídky, faktury a další)

 

Grafické přehledy k jednotlivým pracovníkům
Databáze zákazníků a obchodních případů
Přehledy k plnění práce jednotlivých pracovníků
Upozornění na další kontakt, prodloužení smlouvy atd.
Zadávání výkonů, schůzek,
smluv atd.
Upload dokumentů
(smlouvy, nabídky, faktury a další)
Grafické přehledy
k jednotlivým pracovníkům
Databáze zákazníků
a obchodních případů
Přehledy k plnění práce
jednotlivých pracovníků
Upozornění na další kontakt,
prodloužení smlouvy atd.

Hlavní výhody

Databáze zákazníků
Kalendáře a upozornění
Evidence obchodních případů
Definice oprávnění
Evidence smluv
Vykazování odpracovaného času

PINYA CRM je moderní software určený pro podporu a řízení obchodu. Systém funguje jako online služba umístěná v cloudu, tudíž odpadají jakékoliv nároky na vlastní hardwarové vybavení, postačí Vám jakýkoliv počítač či tablet s připojením k internetu.

PINYA CRM poskytuje přehledné uživatelské rozhraní s možností nastavení přístupových práv, kdy každý uživatel vidí pouze své obchodní případy a kalendář. Samozřejmostí je také funkcionalita upozornění na konkrétní události, výročí smlouvy nebo i narozeniny klienta.

Díky využití cloudu také získávají uživatelé PINYA CRM zásadní výhodu v možnosti přístupu odkudkoliv. K obchodním datům se tak dostanete na služební cestě v ČR i zahraničí, v terénu přes mobilní telefon nebo z domova.

Všechna data jsou umístěna v cloudu, kde podléhají maximální úrovni bezpečnosti.

Máte zájem o nezávaznou nabídku?

Kontaktujte nás

Jak vypadá PINYA CRM

 
 
 

Prohlédněte si reference